Droog Trainen Protocol Vrouwen

In deze review bespreken we het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen (DTP)’ . Dit is een programma dat ontwikkelt is door de Droog Trainen Academie, waarbij je in 3 maanden werkt naar een strakker lijf met een lager vetpercentage. Droog trainen, oftewel cutten, is een populaire techniek binnen de fitnessindustrie en is het tegenovergestelde van ‘bulken’, waarbij het doel juist is om aan te komen. Ook bodybuilders gebruiken droog trainen (cutten) om de spieren beter tot uiting te laten komen. Heb je interesse in het ‘Droog Trainen Protocol (DTP)’ voor vrouwen? In deze review lees je wat je kunt verwachten en of het programma voor jou geschikt is.

BELANGRIJK:

Ben je van plan het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ te kopen. Gebruik dan onderstaande link voor een flinke korting!

Naar de Kortingspagina >>

Wat kun je verwachten van het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’?

Het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ is een protocol in de vorm van een e-book van 70 pagina’s. Dit e-book kun je gebruiken op je laptop, tablet of smartphone. Dingen die je leert/krijgt zijn:

  1. De precieze methode om je vetpercentage te verlagen
  2. Inzicht in jouw dagelijkse calorieverbruik
  3. Een voedingsschema op maat
  4. Uitleg over krachttraining en cardio voor een optimaal resultaat
  5. Uitleg over hoe je vet kunt verliezen terwijl je toch alles eet wat je lekker vindt
  6. Strategieën voor blijvend vetverlies

Zoals je kunt zien is het dus een protocol dat diverse elementen integreert tot één geheel. Er wordt dus niet enkel gekeken naar bijvoorbeeld voeding, krachttraining of cardio, maar naar alle onderdelen.

‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ Kortingspagina

Inhoud van het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Droog Trainen Protocol Vrouwen ebookHet protocol bestaat in principe uit 3 onderdelen, maar daarnaast krijg je ook nog 3 extra’s. Alles bij elkaar bestaat het uit de volgende onderdelen:

  • Onderdeel 1: Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies
  • Onderdeel 2: Hoe om te gaan met krachttraining en cardio
  • Onderdeel 3: Progressie meten en het plan bijstellen
  • Bonus 1: Macrocalculator
  • Bonus 2: Trainingsschema’s voor in de gym en thuis
  • Bonus 3: Toegang tot de DTA support groep voor groepscoaching

Hieronder vind je meer informatie over de individuele onderdelen.

Gedetailleerde Inhoud Droog Trainen Protocol Vrouwen

Onderdeel 1: Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies

Goede voeding speelt een belangrijke rol bij het verlagen van je vetpercentage, wat hetzelfde is als het verhogen van je zogeheten ‘lean body mass’ [bron]. Echter blijkt dat veel vrouwen niet precies weten wat goede voeding inhoudt. In dit onderdeel van het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ leer je daarom hoe je vet verliest, terwijl je blijft eten wat je lekker vindt. Je krijgt een voedingsplan dat bij jou past om effectief vet te kunnen verliezen en leert hoe je het vetverlies permanent kunt maken.

Onderdeel 2: Hoe om te gaan met krachttraining en cardio

Veel mensen maken tijdens het cutten de fout om enkel cardio te doen en krachttraining uit te sluiten of leggen de focus te veel op cardio. Het gevolg hiervan is dat je spieren atrofiëren, wat hetzelfde is als spierverlies. En dat wil je juist niet hebben. Daarom leer je in onderdeel 2 hoe je krachttraining en cardio in kunt zetten tijdens het cutten. Hierbij ligt de focus op het behoud van spiermassa en in sommige (individuele) gevallen zelfs spieropbouw.

Onderdeel 3: Progressie meten en het plan bijstellen

Zoals de titel al zegt ligt de focus in dit onderdeel op het meten van jouw progressie. Immers is het belangrijk om na te gaan of de aanpak werkt. Nog belangrijker is het bijstellen van je plan. Bij veel mensen stopt het verlies namelijk op een gegeven moment. Het is dan belangrijk om jouw plan hier en daar wat bij te stellen. Dat zit allemaal in dit onderdeel.

Bonus 1: Macrocalculator

De eerste bonus bestaat uit een macrocalculator waarmee jij jouw startwaardes kunt berekenen. Met de calculator kun je berekenen in welke verhoudingen de macronutriënten (eiwitten, koolhydraten en vetten) geconsumeerd moeten worden. Ook is het mogelijk om je v